Fontosnak tartjuk az adatok védelmét

A cookie-kat a böngészési élmény javítása, a tartalom személyre szabása és a forgalom elemzése céljából használjuk, ideértve a hirdetések személyre szabását is. Az „Elfogadás” gombra kattintva hozzájárulsz a cookie-k használatához.

További információ az adatvédelemről és a sütikről

Exklúzív kedvezmény már csak 🤩 Spórolj további 20%-ot a
AUG20
kóddal 👉

GOLDEN TREE - GYIK AZ ELŐFIZETÉSES RENDELÉSRŐL

Az előfizetéses rendelés kedvenc termékeid automatikus kiszállítása, amelyet rendszeres időközönként házhoz szállítunk neked. Miután beállítottad az előfizetést, rendszerünk automatikusan feldolgozza a megrendelésed, kiszámlázza neked és küldi a termékeket - nem felejtődik el az újrarendelés!
A legtöbb Golden Tree termék előfizethető. Keresd az előfizetési opciót a termékoldalon a "Kosárba teszem" gomb felett - a jogosult termékeknél megjelenik egy speciális előfizetési kedvezmény. Megjegyzés: Előfizetési lehetőség nem áll rendelkezésre különleges promóciós események, például a Black Friday vagy korlátozott darabszámú termékek esetén.
Ha több terméket rendeltél meg különböző kiszerelésben és eltérő szállítási ütemmel, akkor külön-külön kapod meg az egyes termékeket, ahogy a készleted fogy. Minden terméket a saját, optimalizált szállítási ütemében küldünk.

Egyszerűen jelentkezzen be a Golden Tree profilodba, és lépj be az "Előfizetéseim" menüpontba

Itt lehetőséged van:
- Az előfizetések folytatására
- Kihagyni a következő szállítást
- A szállítási cím frissítésére

A szállítás előtt néhány nappal értesítünk a szállítás minden részletéről, beleértve a megrendelt tételeket, a költségeket, a kedvezményeket és az esetleges ajándékokat, ami a rendelés mellé jár. A kiválasztott szállítási módtól függően nyomon követési információkat és szállítási frissítéseket is kapsz tőlünk.

Az előfizetések teljesítését prioritásként kezeljük, és fenntartunk egy bizonyos készlet mennyiséget előfizetőink számára.

Azonban ritka esetben, amikor mégis készlethiány problémák merülnek fel, ügyfélszolgálati csapatunk felveszi veled a kapcsolatot, hogy két lehetőséget ajánljon fel:

- Egy hasonló alternatív terméket, ideiglenesen

- Várakozást az új készletre, elsőbbségi szállítással, amint a termék rendelkezésre áll

Ügyfélszolgálati csapatunk szívesen segít neked! Vedd fel velünk a kapcsolatot az info@goldentree.hu e-mail címen.
Két szóval: megtakarítás és kényelem. Előfizetőként többet takaríthatsz meg a rendszeres vásárlásokhoz képest, ráadásul soha nem kell aggódnod, hogy esetleg nem lesz készleten a termék. Nincs több kézzel leadott újrarendelés vagy a fizetési adatok újbóli kitöltögetése.
Ne aggódj! Minden előfizetést testre szabunk, az utolsó termékig. Követjük a rendelt mennyiséget, és biztosítjuk, hogy a következő rendelésed éppen időben érkezzen, mielőtt az előző elfogyna.

Mi a rugalmasságban hiszünk, nem pedig a bonyolult szerződések megkötésében.

A következő lehetőségek egyikével bármikor lemondhatod:
- Jelentkezz be a profilodba és menj az "Előfizetések" menüpontra.
- Használd a lemondási linket, melyet a szállítást megelőző e-mailben találsz.
- Lépj kapcsolatba segítőkész ügyfélszolgálati csapatunkkal.

Hát persze! A szüneteltetéshez vagyis a következő szállítmány kihagyásához egyszerűen jelentkezz be fiókodba. Az egyes előfizetéseknél a következő tervezett szállítás pontos dátumát is láthatod, így szükség esetén könnyen módosíthatod.
Nem. Az előfizetéses megrendelések ugyanazokat a fizetési módokat engedélyezik, mint a hagyományos megrendelések. Válaszd ki a neked legmegfelelőbb fizetési módot.
A kedvezménykuponok csak az előfizetés első megrendelésére válthatók be Az ismétlődő szállítások továbbra is a szokásos kedvezményes előfizetési áron kerülnek kiszámlázásra.

Kosár (0)

Még 37 990 Ft szükséges az ingyenes postázáshoz