Egyszerűen jelentkezzen be a Golden Tree profilodba, és lépj be az "Előfizetéseim" menüpontba
Itt lehetőséged van:
- Az előfizetések folytatására
- Kihagyni a következő szállítást
- A szállítási cím frissítésére
Az előfizetések teljesítését prioritásként kezeljük, és fenntartunk egy bizonyos készlet mennyiséget előfizetőink számára.
Azonban ritka esetben, amikor mégis készlethiány problémák merülnek fel, ügyfélszolgálati csapatunk felveszi veled a kapcsolatot, hogy két lehetőséget ajánljon fel:
- Egy hasonló alternatív terméket, ideiglenesen
- Várakozást az új készletre, elsőbbségi szállítással, amint a termék rendelkezésre áll
Mi a rugalmasságban hiszünk, nem pedig a bonyolult szerződések megkötésében.
A következő lehetőségek egyikével bármikor lemondhatod:
- Jelentkezz be a profilodba és menj az "Előfizetések" menüpontra.
- Használd a lemondási linket, melyet a szállítást megelőző e-mailben találsz.
- Lépj kapcsolatba segítőkész ügyfélszolgálati csapatunkkal.